کاربرد دیگ بخار در صنایع غذایی | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

کاربرد دیگ بخار در صنایع غذایی | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

کاربرد دیگ بخار در صنایع غذایی: مجموعه عظیم مشهد بخار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع کاربرد دیگ بخار در صنایع غذایی را با ارزانترین قیمت در بین کارخانجات تولید کننده تا 20% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات کاربرد دیگ بخار در صنایع غذایی چیست ؟ - کاربرد بخار در صنایع غذایی - بررسی 12 کاربرد دیگ بخار در صنایع مختلف - کاربردهای دیگ بخار در صنایع مختلف - کاربردهای بخار و دیگ بخار در سیستمها و صنایع مختلف که تخصص مجموعه بزرگ مشهد بخار می


کاربرد دیگ بخار در صنایع غذایی : مشهد بخار هم اکنون با بیش از 40 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع دیگ بخار – دیگ روغن داغ – دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع کاربرد دیگ بخار در صنایع غذایی چیست ؟ - کاربرد بخار در صنایع غذایی - بررسی 12 کاربرد دیگ بخار در صنایع مختلف - کاربردهای دیگ بخار در صنایع مختلف - کاربردهای بخار و دیگ بخار در سیستمها و صنایع مختلف خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع کاربرد دیگ بخار در صنایع غذایی باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم.

کاربرد دیگ بخار در صنایع غذایی | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

کاربرد دیگ بخار در صنایع غذایی - مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع کاربرد دیگ بخار در صنایع غذایی  در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاربرد دیگ بخار در صنایع غذایی چیست ؟ - کاربرد بخار در صنایع غذایی - بررسی 12 کاربرد دیگ بخار در صنایع مختلف - کاربردهای دیگ بخار در صنایع مختلف - کاربردهای بخار و دیگ بخار در سیستمها و صنایع مختلف با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از کاربرد دیگ بخار در صنایع غذایی را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.  

کاربرد دیگ بخار در صنایع غذایی – در این مقاله در مورد قیمت دیگ بخار توضیحات بیشتری داده خواهد شده اما به عرض می رسانیم قیمت تمام شده  دیگ بخار برای مصرف کننده دارای 20% تخفیف و با باکیفیت ترین متریال ممکن می باشد.

دیگ بخار یک سیستم بخارساز است که در افزایش راندمان کاری کارخانجات و صنایع نقش تاثیرگذاری دارد، همین عامل سبب شده این شرکت انواع بویلر بخار را در ظرفیت‌ها و مدل‌های متنوع تولید و به بازار عرضه نماید، امروزه این محصول علاوه بر ایران در سایر کشورهای خارجی نیز به مصرف برسد.

کاربرد دیگ بخار در صنایع غذایی: طراحی و ساخت دیگ بخار مخصوص صنایه مواد غذایی تخصص شرکت عظیم مشهد بخار می باشد این شرکت توانسته است متنوع ترین انواع دیگ بخار را با 20% تخفیف طراحی و تولید نماید ضمنا مشهد بخار دارای بیش از 40 سال سابقه درخشان در صنعت تولید دیگ بخار فعالیت دارد.

گرما قلب فرآیندهای غذایی صنعتی است. صنایع غذایی در هر مرحله از فرآیند نیاز به گرما دارند. گرما یا گرما مستقیم از آب گرم یک عامل اساسی در صنعت فرآوری مواد غذایی است.

در داخل مشروبات الکلی ، بخار برای پخت و پز ، خشک کردن و گرم کردن و برای مصارف عمومی نظافت استفاده می شود. از بخار نیز برای از بین بردن خطر میکروبیولوژیکی در مواد غذایی استفاده می شود.

کاربرد دیگ بخار در صنایع غذایی: استفاده از دیگهای بخار در صنایع غذایی و آشامیدنی کاملا مرسوم می باشد مجموعه مشهد بخار توانسته است با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا انواع دیگ بخار مخصوص صنایع غذایی را با 30 تخفیف از صفر تا صد طراحی و تولید نماید.

همان‌طور که گفته شد دیگ بخار نه‌تنها برای پخت‌وپز در صنایع غذایی کاربرد دارد. بلکه جهت تولید انواع فرآورده‌های مختلف کاربرد دارد. ازجمله این فرآورده‌ها عبارت‌اند از: پرورش قارچ، تولید کیک و کلوچه، تولید گیاهان گلخانه‌ای، تولید رب و سس گوجه‌فرنگی، تولید فرآورده‌های لبنی، تولید قند می‌باشد.

کاربرد دیگ بخار در صنایع غذایی | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

کاربرد دیگ بخار در صنایع غذایی پرورش قارچ

در پرورش قارچ نیاز به حفظ رطوبت و کنترل دمای محیط می‌باشد. در پرورش قارچ جهت حفظ رطوبت و کنترل دما از دیگ بخار استفاده می‌شود. یکی دیگر از کاربرد دیگ بخار در صنایع غذایی پرورش قارچ ضدعفونی کردن و از بین بردن باکتری‌ها می‌باشد. استفاده از دیگ بخار جهت پرورش قارچ بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از روش‌های دیگر است.

کاربرد دیگ بخار در صنایع غذایی : همه ما به خوبی می دانیم که صنعت مواد غذایی با دیگ بخار کاملا عجین شده است و تقریبا در تمام صنایع غذایی وجود دیگ بخار ضروری می باشد.

کاربرد دستگاه دیگ بخار (بویلر صنعتی) در صنایع غذایی تولید کیک و شکلات

کاربرد دیگ بخار در صنایع غذایی | 30 درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

کاربرد دیگ بخار در صنایع غذایی: اصلی‌ترین کاربرد دیگ بخار در صنایع غذایی تولید کیک و کلوچه تولید حرارت جهت پخت کیک و کلوچه می‌باشد. همچنین به‌منظور غلیظ کردن مایع شکلات از دیگ بخار استفاده می‌شود.  بعد از غلیظ شدن مایع شکلات آن را در قالب‌های مخصوص ریخته و سپس به گرم‌خانه ارسال می‌شوند. برای تولید حرارت گرم‌خانه و غلیظ کردن شکلات از دیگ بخار بهره‌مند می‌شوند. دیگر کاربرد دیگ بخار در صنایع غذایی تولید کیک و شکلات علاوه بر تولید حرارت جهت پخت کیک و غلیظ و رقیق کردن شکلات برای بسته‌بندی نیز کاربرد دارد.

کاربرد دیگ بخار (بویلر صنعتی) در صنایع غذایی تولید گیاهان گلخانه‌ای

برای تولید گیاهان گلخانه‌ای علاوه بر موارد مهم کشاورزی مانند خاک محیط و… دمای محیط و رطوبت آن از اهمیت بالایی برخوردار است. با استفاده از دیگ بخار می‌توان دمای محیط و رطوبت موردنیاز گلخانه‌ها را تأمین نمود. یکی دیگر از کاربردهای دیگ بخار جهت تولید گیاهان گلخانه‌ای برای از بین بردن آفات گیاهان درون خاک و ضدعفونی کردن آن می‌باشد.

 

کاربرد دیگ بخار در صنایع غذایی | 30 درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

کاربرد دیگ بخار در صنایع غذایی تولید فرآورده‌های لبنی

برای تولید فرآورده‌های لبنی مانند ماست و پنیر و تولید آن توسط شیر نیاز به حرارت دهی شیر وجود دارد. تأمین این حرارت توسط دیگ بخار صورت می‌گیرد. پس از اتمام مراحل اولیه تولید ماست و پنیر توسط شیر نیاز به گرم‌خانه جهت تکمیل فرآیند تبدیل شیر به ماست و پنیر وجود دارد. در گرم‌خانه‌ها از دیگ بخار برای تولید حرارت موردنیاز گرم‌خانه استفاده می‌شود. همچنین برای تولید شیر خشک نیز از بویلر صنعتی بهره می‌گیرند. دیگر کاربرد دیگ بخار در صنایع غذایی تولید فرآورده‌های لبنی برای پاستوریزه‌کردن و هموژنیزه کردن شیر نیز از دیگ بخار استفاده می‌شود. دیگ بخار در تولید فرآورده‌های لبنی کاربردهای بسیار زیادی دارد.

کاربرد دیگ بخار در صنایع غذایی تولید سس و رب گوجه‌فرنگی

همان‌طور که میدانید تولید رب نیاز به حرارت دارد. به صورتی که بعد از تبدیل گوجه‌فرنگی به تیکه‌های کوچک یا اصطلاحاٌ پوره شدن و له شدن گوجه‌فرنگی باید آن را با حرارت مناسب به رب گوجه‌فرنگی تبدیل نمود. جهت تولید حرارت کافی برای درست کردن رب گوجه‌فرنگی از دیگ بخار استفاده می‌شود.

 

کاربرد دیگ بخار در صنایع غذایی | 30 درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

کاربرد دیگ بخار در صنایع غذایی تولید قند

برای تولید قند ابتدا باید شربت قند را توسط آب و شکر درست نمود. سپس مواد رنگی را به آن اضافه کرده و برای غلیظ شدن آن باید از حرارت استفاده شود تا بتوان آن را درون قالب ریخت سپس قالب‌ها را به گرم‌خانه ارسال می‌کنند. تا قند تولید شود. برای تولید حرارت جهت غلیظ شدن شربت قند و حرارت گرم‌خانه از دیگ بخار استفاده می‌شود.

نکته: علاوه بر موارد ذکرشده در تمامی صنایع غذایی که نیاز به حرارت، دما، رطوبت باشد می‌توان از دیگ بخار استفاده نمود.

مهم‌ترین عوامل در انتخاب دیگ بخار صنایع غذایی

ظرفیت دیگ بخار در انواع صنایع غذایی متفاوت می‌باشد و باید برحسب صنعتی که در آن هستید یک دیگ بخار با ظرفیت موردنیاز صنعت خود خریداری کنید. به‌طوری‌که اگر در انتخاب ظرفیت آن دقت نداشته باشید باعث کاهش کیفیت تولید می‌شود. عامل بعدی در انتخاب و کاربرد دیگ بخار در صنایع غذایی مختلف سوخت دیگ بخار می‌باشد؛ که توسط خریدار تعیین می‌گردد بهترین سوخت برای دیگ بخار سوخت گاز می‌باشد. به دلیل اینکه آلایندگی سوخت گازی بسیار کمتر از سوخت‌های دیگر می‌باشد. دیگ بخار صنایع غذایی باید دارای بالاترین کیفیت و راندمان باشد تا بتوان در پروسه تولید از آن استفاده نمود.

کاربرد دیگ بخار در صنایع غذایی | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

کاربرد دیگ بخار در صنایع غذایی: نکات فنی در خصوص استفاده دستگاه دیگ بخار در صنایع غذایی

همان‌طور که همه ما می‌دانیم، صنایع غذایی صنعت اصلی صنایع ملی ما است و همچنین صنعت بزرگی است که با حوزه‌های مختلف ارتباط دارد و معیشت مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهد، صنایعی همچون کشاورزی، تولید مواد غذایی، صنایع غذایی گردشگری و غیره مرتبط است. شاید بتوان گفت تولید با محصولات غذایی با استفاده از سوخت فسیلی و تولید گازهای گلخانه‌ای هیچ زحمتی نداشته باشد و در این روش تولید انواع مواد غذایی آلودگی گاز را به محیط‌زیست محلی بیشتر می‌کند و در این روش دود و دی‌اکسید گوگرد تولید خواهد شد.

کاربرد دیگ بخار در صنایع غذایی: در فرایندهای بهداشتی که با تولید بخار انجام می‌شود مثل تولید گیاه گریس، کارخانه‌جات ماءالشعیر سازی و کارخانه سس و غیره می‌توان آلودگی زیست‌محیطی را به حداقل خود رساند؛ بنابراین، راه‌حل نهایی مشکل آلودگی هوا قرار دادن دستگاه بویلر صنعتی است که نتیجه آن صرفه‌جویی در انرژی و بهینه‌سازی مصرف گاز و زغال‌سنگ است. بویلر های صنعتی و دیگ‌های بخار  ازجمله این دستگاه‌های سازگار با محیط است و بسیار مورد تأیید مهندسان HTS قرارگرفته و به استفاده از آن توصیه می‌شود. انتخاب ابعاد و وزن بویلر صنعتی بسته به خروجی بخار در نظر گرفته شده و باید بسته به مقدار نیاز بخار و حرارت در واحد زمان طراحی و استفاده شود. به‌طورمعمول، حداکثر مقدار مصرفی در خط تولید باید به‌منظور برآورده نمودن میزان تقاضای مصرفی تولید در نظر گرفته شود و ابعاد بویلر صنعتی با آن انتخاب شود.

مزیت استفاده از دیگ بخار بجای دیگ روغن داغ در صنایع غذایی

معمولا جهت تولید بخار و آب گرم در سیستم ههای موجود در واحد های صنایع غذایی از دیگ بخار، دیگ آبگرم و دیگ روغن داغ استفاده می شود. البته به دلیل مزیت های دیگه بخار که در ادامه بیان می شود معمولا از این روش جهت انجام فرآیند استفاده می شود. مزیت های دیگ بخار نسبت به دیگ روغن داغ شامل موارد زیر است:

  • هزینه بهره برداری پایین
  • انرژی حرارتی بالا بخار
  • تراکم پایین بخار
  • عدم نیاز به پمپ جهت پمپاژ روغن
  • سرعت جابجایی بالا

کاربرد بخار در صنایع غذایی در فرآیندهایی مثل گرمایش، خشک کردن ، رطوبت دادن، پختن ، تخمیر ،نظافت و استریلیزه کردن و … می باشد . هر کدام از این کاربردها به دما و رطوبت خاصی نیاز دارند . در گذشته برای برخی از این کاربرد ها از دیگ روغن داغ به جای دیگ بخار استفاده می شد. برای جزییات بیشتر ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

کاربرد دیگ بخار در صنایع غذایی: مزایای دیگ بخار نسبت به دیگ روغن و دیگ آب گرم چیست؟

انرژی حرارتی بخار بسیار زیاد است و بدلیل سبک وزن بودن و تراکم پایینی که دارد سرعت حرکت بالایی دارد و به نسبت آب و روغن راحت‌تر حرکت می‌کند. همچنین برای حرکت روغن و آب نیاز به پمپ می باشد در حالی که بخار با فشار خود دیگ بخار انتقال پیدا می‌کند. همچنین درجه حرارت بخار به نسبت آب داغ بیشتر است و در مقایسه با دیگ روغن داغ هزینه بهره برداری پایین تری دارد به همین دلیل در صنایع مختلف استفاده‌های فراوانی دارد.

کاربرد دیگ بخار در صنایع غذایی: استفاده از دیگ‌های صنعتی و بویلرها در صنایع غذایی به این موارد و کاربردهای ذکر شده محدود نمی‌شود و با توجه به نوع محصول هر جایی که دما و بخار مورد نیاز باشد می توان از دیگ بخار یا دیگ روغن داغ و دیگ آب گرم برای آن استفاده نمود. این لیست بزودی تکمیل خواهد شد.

  • دیگ های بخار در صنایع غذایی
  • تولید آب گرم برای فاضلاب
  • آب گرم برای تأسیسات
  • قدرت بخار برای ماشین آلات
  • مورد نیاز گرمایش برای تسهیلات
  • بخار برای بچینگ
  • بخار برای پردازش
  • بخارپز کردن
  • کاهش خطرات میکروبیولوژیکی در مواد غذایی
  • بخار برای خشک کردن مواد غذایی
  • بخار و حرارت برای بسته بندی
  • بازار توسط دیگهای صنایع غذایی سرو می شود
  • پردازش نوشیدنی
  • فرآوری گوشت
  • پردازش و بسته بندی مواد غذایی
  • پردازش طیور
  • فرآوری سبزیجات
  • سوخت مورد استفاده در دیگهای مواد غذایی

کاربرد دیگ بخار در صنایع غذایی | 30 درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

کاربرد دیگ بخار در صنایع غذایی: این دیگهای صنایع غذایی به طور کلی از سوخت های فسیلی برای تولید گرما و آب گرم برای تمیز کردن و پخت و پز استفاده می کردند.

  • ذغال سنگ
  • گاز طبیعی
  • نفت سیاه
  • زیست توده
  • سهم بازار دیگهای صنایع غذایی بر اساس داده های ترمودین
  • دیگهای بخار Thermodyne برای فرآوری مواد غذایی

کاربرد دیگ بخار در صنایع غذایی: دیگهای بخار صنایع غذایی اجازه می دهد تا برای شرکت های فرآوری مواد غذایی ، طبق شرایط مورد نیاز ، دیگهای بخار کار کنند و نیاز بخار را با راندمان در ساعات اوج و غیر اوج ساعت برآورده کنند.

کاربرد دیگ بخار در صنایع غذایی | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

کاربرد دیگ بخار چیست؟

دیگ بخار (Steam Boiler) یک تجهیزات صنعتی است که برای تولید بخار آب با استفاده از حرارت اعمال شده به آب، استفاده می‌شود. این بخارها به عنوان منبع انرژی حرارتی برای مجموعه‌ای از فرآیندهای صنعتی و کاربردهای متنوع به کار می‌روند. کاربردهای دیگ بخار عبارتند از:

تولید برق: یکی از کاربردهای مهم دیگ بخار در صنعت تولید برق است. بویلرهای بخار به صورت چرخه بسته با استفاده از بخار تولید شده انرژی حرارتی را به توربین‌های بخار منتقل می‌کنند و توربین‌ها انرژی حرکتی تولید کرده و سپس این انرژی به تولید برق می‌پردازد.

پردازش نفت و گاز: در صنایع نفت و گاز، دیگ‌های بخار برای تولید بخار برای ایجاد فشار و حرارت لازم برای فرآیندهای پالایش نفت و گاز مورد استفاده قرار می‌گیرند. این فرآیندها شامل تقطیر، تبخیر، کراکینگ، و غیره می‌شوند.

صنعت غذایی: در صنعت غذایی، دیگ‌های بخار برای تولید بخار برای پخت و انجام فرآیندهای تکمیلی مانند ترشی و کنسروسازی مواد غذایی استفاده می‌شوند.

تولید گرما: دیگ‌های بخار به عنوان منابع گرمایی در سیستم‌های گرمایش مراکز تجاری و صنعتی، بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها و ساختمان‌های عمومی به کار می‌روند.

تولید بخار برای تنظیم دما و رطوبت: در برخی فرآیندها و صنایع مثل پنبه‌کاری، کاغذسازی، چرم‌سازی و نساجی، بخار برای تنظیم دما و رطوبت محیط به کار می‌رود.

تصفیه آب: بخار تولید شده از طریق دیگ بخار می‌تواند برای تصفیه آب و از بین بردن آلاینده‌ها و باکتری‌ها استفاده شود.

تولید بخار برای حملهای حرارتی: در برخی از صنایع مانند صنعت آهن و فولاد، بویلرهای بخار برای تولید بخار جهت انجام حملهای حرارتی (Heat Treatment) بر روی قطعات فلزی به کار می‌روند.

تولید بخار برای تولید بخار برق بخاری: در سیستم‌های تولید بخار برق بخاری (Steam Turbine Generators)، دیگ بخار برای تولید بخار به منظور تولید انرژی برق مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در کل، دیگ بخار یک تجهیزات بسیار مهم در صنایع مختلف است که امکان تولید بخار با فشار و دمای مخصوص را فراهم می‌کند و برای انجام فرآیندها و تامین انرژی در انواع صنایع و کاربردهای صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاربرد دیگ بخار در صنایع غذایی ؟

دیگ بخار در صنایع غذایی یکی از تجهیزات حیاتی است که برای تولید بخار آب با فشار و دمای مشخص برای انجام فرآیندهای مختلف در این صنایع استفاده می‌شود. کاربردهای دیگ بخار در صنایع غذایی عبارتند از:

پخت و کشت: یکی از کاربردهای اصلی دیگ بخار در صنعت غذایی، پخت و کشت مواد غذایی مانند سوپ، خوراک‌های کنسروشده، مرغ، گوشت و محصولات دریایی است. بخار گرم کننده مواد غذایی را به سرعت می‌پزاند و از افت کیفیت و تغییرات در طعم و متریال غذاها جلوگیری می‌کند.

تولید بخار برای پختی های مختلف: دیگ‌های بخار به عنوان منبع انرژی برای تجهیزات مانند فر، تابه‌های بخاری، و چدنی‌های پختی (steam kettles) به کار می‌روند تا غذاها را بپزند یا پخت کنند.

تولید بخار برای تعقیم و استریل‌سازی: بخار معمولاً برای تعقیم و استریل‌سازی تجهیزات، ظروف، و سیستم‌های مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد تا از رشد میکروب‌ها و باکتری‌های مضر جلوگیری شود.

پخت واحد آب‌میوه: در صنایع تولید آب‌میوه و نوشیدنی‌های غیرالکلی، دیگ بخار برای پخت و تعقیم میوه‌ها و مواد اولیه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پخت و تولید قهوه و چای: در صنایع تولید قهوه و چای، دیگ بخار به عنوان یک منبع انرژی برای پخت و تولید این نوشیدنی‌ها استفاده می‌شود.

تولید بخار برای تولید بخار شیر: در پروسه‌های تولید بخار شیر و تولید فرآورده‌های لبنی، دیگ بخار برای پخت شیر به کار می‌رود.

تولید بخار برای خنک‌کننده‌ها و یخ‌زداها: در برخی از تولیدات مواد غذایی، بخار به عنوان منبع انرژی برای دستگاه‌های خنک‌کننده و یخ‌زدایی استفاده می‌شود.

تولید بخار برای تولید بخار شکلات: در صنعت تولید شکلات، بخار برای پخت و ترتیب شکلات‌ها به کار می‌رود.

تولید بخار برای تولید نان: در کارخانه‌ها و نانوایی‌ها، دیگ بخار به عنوان منبع انرژی برای تولید بخار در فرآیند پخت نان و کیک‌ها به کار می‌رود.

در کل، دیگ بخار در صنایع غذایی به عنوان یک منبع انرژی حرارتی برای انجام فرآیندهای پخت، تعقیم، تولید بخار شکلات، پخت نان و انجام دیگر فرآیندهای مرتبط با تولید مواد غذایی بسیار اساسی است.

کاربرد دیگ بخار در صنایع غذایی | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار – دیگ روغن داغ – دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت و تا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – دیگ روغن داغ – دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.